H310Voorlader
- Vergrote sterkte en duurzaamheid
- Hydraulisch systeem met hoge capaciteit
- Onovertroffen zicht
- Perfect geïntegreerde joystick in cabine
Om te verzekeren dat onze nieuwe voorladers aan onze normen – en aan uw verwachtingen – voldoen, gebruiken we uitsluitend het beste materiaal en het grootste vakmanschap. Elke component is uitputtend getest onder omstandigheden die nog zwaarder zijn dan die op uw bedrijf.
De tractor-ready optie is een af-fabriek bestelbare optie. Deze optie biedt dealers de mogelijkehid om de trekker af-fabriek met de laderonderdelen al gemonteerd op de trekker te ontvangen. De trekkers worden dan geleverd met de montageframes, het onafhankelijke in het midden geplaatste ventiel en hydraulische aansluitingen, de joystick (mechanisch of electronisch), en de multikoppeling gemonteerd en getest.
Naast de benodigde onderdelen worden ook een gereedschapskist en een motorkapbeschermer geleverd. Dit betekent dat de voorlader binnen 15 minuten direct op de trekker kan worden bevestigd.
Hoge fabriekskwaliteit standaard:
Het montageframe is ontworpen met een speciale vorm om de afstand tot spatborden en wielen optimaal te houden, waardoor de motor van de trekker gemakkelijk toegankelijk blijft voor servicewerkzaamheden. De duurzaamheid is getest om te waarborgen dat de lader zware toepassingen kan doorstaan.
Extra gaten op het montagframe maken montage van de gereedschapskist en vaste spatbordsteunen mogelijk. Deze worden aanbevolen voor H360 voorladers op 6210R, 6190R en 6170R trekkers.
De ventielintegratie rechts onder de cabine biedt bescherming en een korte verbinding van het ventiel naar de joystick en ook van het ventiel naar de multikoppeling. Deze korte afstand biedt de bestuurder maximle nauwkeurigheid bij minimale inspanning bij de bediening van de mechanische joystick.
De mechanische of electronische joystick kan worden gemonteerd in de fabriek; deze integratie is ideaal voor gemakkelijke toegang, eenvoudig gebruik en een ergonomische plaats. De bestuurder heeft perfecte controle over de lader en kan deze zo efficiënt mogelijk bedienen.
Meer informatie over de joystick-bedieningsoplossingen.
Trekkers |
Zonder fronthef |
Met fronthef |
6R |
|
|
6X00 tot 6X30 |
|
Configuraties motorkapbescherming voor trekkers
De motorkapbescherming voor de 6R trekker is speciaal gebouwd om de motorkap en de koplampen te beschermen, en hoeft niet te worden opgeklapt om de motorkap te kunnen openen.
De H Serie voorladers zijn de beste partner voor John Deere trekkers. De boom is speciaal ontworpen om het zicht te optimaliseren met zijn brede afmetingen en geïntegreerde hydraulische slangen. De duurzaamheid van de lader, die gebruik maakt van beproefde componenten, waarborgt dat de trekker zo efficiënt mogelijk werkt in combinatie met de voorlader.
Zicht en duurzaamheid zijn belangrijk voor de bestuurder, evenals controle. Om ervoor te zorgen dat de bediening van de lader eenvoudig is, zijn H Serie laders uitgerust met een exclusieve bakstandindicator.
Ontworpen met een laaggeplaatste torsiebuis, biedt de H Serie lader de bestuurder goed zicht op het werktuig, ongeacht op welke hefhoogte de lader wordt geplaatst. De lage stand van de torsiebuis biedt ook perfect de ruimte aan de koplampen van de trekker, waardoor de verlichting perfect is voor nachtelijk gebruik.
De integratie van de hydraulische componenten biedt ook goed zicht voor de bestuurder omdat alles nu in de boom zit.
Met verborgen olieleidingen is het zicht verbeterd en de bescherming van de componenten—zoals slangen, vering, het omleidingsventiel en de drukontlastklep is perfect. Alle componenten in de torsiebuis zijn gemakkelijk toegankelijk dankzij snelkoppelingen voor alle hydraulische verbindingen. De mogelijkheid om het complete hydraulische systeem te verwijderen maakt snel onderhoud aan de hydraulische componenten mogelijk.
De H Serie voorlader is een premium product met verborgen hydraulische leidingen. De snelkoppelingen (1) maken snelle toegang tot de componenten in de torsiebuis mogelijk. Direct na de snelkoppelingen zit het omleidingsventiel (2) aangesloten op de drukontlastklep (3). Toegang tot beide ventielen blijft gemakkelijk. Tot slot is ook de vering (4) geïntegreerd in de torsiebuis, aan de tegenovergestelde kant van het omleidingsventiel. Om de vering in- en uit te schakelen is er een elektrisch ventiel aangesloten op de gas-accumulator.
Alle scharnierpunten werden breder uitgevoerd en van gietstaal vervaardigd om een hogere duurzaamheid te verkrijgen. Deze verbeteringen verminderen de slijtagegevoeligheid voor de pennen en zijn bestand tegen de zwaarste toepassingen. Tot slot hebben de H Serie laders specifieke scharnierpennen met een smeernippel op alle scharnierpunten. Ze zijn ontworpen voor een lange levensduur en vereisen geen verwisselbare bussen.
Om de vering in- en uit te schakelen is er een elektrisch ventiel aangesloten op de gas-accumulator.
In combinatie met de mechanische joystick (1) is de knop voor de vering suspension geïntegreerd op de joystick. In combinatie met de electronische joystick (2) is de knop voor de vering een aparte schakelaar in de cabine van de trekker. De vering is verbonden met de hefcilinder om comfortabele rijeigenschappen en bescherming van de vracht te bieden.Snelle bakbewegingen zijn belangrijk om de lading zo snel mogelijk uit de bak te kiepen, om zo productief en snel mogelijk te laden. Het ontwerp van de bakcilinders kan een zeer grote invloed op deze snelheid hebben, vooral bij de MSL-laders.
Daarom zijn alle MSL H Serie laders uitgevoerd met synchrooncilinders. Een synchrooncilinder vereist een veel kleinere oliestroom voor het duwende einde van de cilinder, waardoor de cilinder veel sneller kan kiepen dan een normale cilinder.Een hydraulische afsluitkraan is aanwezig in de basisuitvoering van de H Serie Ag laders om ervoor te zorgen dat de lader niet plotseling zakt. Zo kan de boom bijvoorbeeld worden vergrendeld als iemand voor onderhoudswerkzaamheden onder de boom moet zijn.
De vetnippels worden beschermd door het specifieke ontwerp van de gietstalen onderdelen. Hierdoor zijn ze snel en gemakkelijk toegankelijk zonder dat er ook maar iets moet worden verwijderd. De scharnierpennen zijn ontworpen om niet mee te draaien en om het vet op de contactvlakken te houden.
De eerste stap is om de lader te laten zakken met de bak in de kiepstand om het gewicht van de lader van de trekker te verwijderen.
De tweede stap is het neerlaten van de parkeerstandaard en het verwijderen van de mastpennen. Draai de mast voorover door de hefcilinder uit te schuiven totdat de mast voorbij de penlocatie op het montageframe is gedraaid. Kantel nu met behulp van het bakcircuit de bak terug totdat de mast is verwijderd uit het steunpunt en vrij is van de banden. Deze handeling kan worden uitgevoerd met de transmissie van de trekker in de neutrale stand.
Met de trekker in de parkeerstand kan de derde stap worden uitgevoerd door de motor af te zetten en de hydraulische druk af te bouwen volgens de instructies voor de trekker en dan de centrale hydraulische koppeling los te maken.Specificaties zijn van toepassing op NSL-vlakstelling voor de 6125R met voorbanden 16.9R24 en achterbanden 18.4R38; de echte specificaties kunnen afwijken.