
Elke eersteklas golfbaan heeft greens van eerste klasse nodig. Daarom zijn John Deere greensmaaiers ontworpen voor een opmerkelijk gelijkmatig maairesultaat. Onze loopmaaiers voor greens zijn ideaal om ongelijke contouren te volgen, terwijl onze zitmaaiers voor greens in minder tijd en met minder moeite nog meer grond dekken.
Uw kostbare grasmat wordt ontzien door onze zitmaaiers voor greens, met hun robuuste stalen frames, banden met laag profiel en een brede bandenafdruk. De ruime bestuurdersplatforms en het eenvoudig toegankelijke ontwerp neemt ook de druk weg bij bestuurders en onderhoudstechnici.
De banden zijn ruim binnen de maai-units gepositioneerd om dubbele rijsporen tijdens rechte gangen te verminderen of geheel te elimineren.
Het exclusieve ophangingssysteem met kogelgewricht zorgt dat de grondcontouren uitstekend worden gevolgd, met een zijwaartse beweging van maximaal 18 graden.
De kwaliteit van uw greens is een van de eerste dingen die mensen opvalt. Onze loopmaaiers voor greens leveren een zachte en precieze manier van maaien waar de spelers en crews allemaal van onder de indruk zullen zijn. Daarnaast bieden ze jarenlang uitstekende productiviteit.
De bedieningselementen bewegen naar voren voor een gemakkelijke en efficiënte bediening en door de geïntegreerde bestuurderaanwezigheidsbeugel kan de machine automatisch stoppen en de messenkooi uitschakelen wanneer de beugel wordt losgelaten. De ronde duwstang verbetert het comfort van de bestuurder.
Een lithium-ionbatterij van 58 V drijft onze 185 en 225 E-Cut™ loophaspelmaaiers aan. Met één acculading kunnen deze maaiers ruim 4.500 m² bestrijken.
Met een elektrisch aangedreven messenkooi kunt u altijd met een ideale 2.200 tpm werken, zelfs op hellingen of als de motorbelasting is veranderd. Als u moet backlappen, drukt u gewoon op de knop om de richting van de messenkooi om te keren. Zo eenvoudig kan het zijn.
Consistent slim – alle SL PrecisionCut™-loopmaaiers zijn uitgerust met een dubbele kettingaandrijving en een vooruit gemonteerd scharnierpunt om de invloed van de bestuurder op druk van de frontrollen te verminderen en zo consistent mogelijk te maaien.
Model | MOTOR | MAXIMAAL NOMINAAL VERMOGEN PER SAE J1349* | MAAIBREEDTE | MESSENKOOI |
---|---|---|---|---|
Honda luchtgekoeld, 4-takt |
2,6 kW (3,5 pk) bij 3.600 tpm |
45,7 cm (18") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Honda luchtgekoeld, 4-takt, benzine |
2,6 kW (3,5 pk) bij 3.600 tpm |
45,7 cm (18") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Honda luchtgekoeld, 4-takt |
2,6 kW (3,5 pk) bij 3.600 tpm |
55,9 cm (22") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Honda luchtgekoeld, 4-takt, benzine |
2,6 kW (3,5 pk) bij 3.600 tpm |
55,9 cm (22") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Honda luchtgekoeld, 4-takt, benzine |
2,6 kW (3,5 pk) bij 3.600 tpm |
66 cm (26") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Lithium Ion Battery |
58 Volt, 3.56 kWh |
46 cm (18") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
|
Lithium Ion Battery |
58 Volt, 3.56 kWh |
56 cm (22") |
Standaard messenkooien, 11 messen, |
MODEL | MAXIMAAL NOMINAAL VERMOGEN PER SAE J1349* | AANTAL EENHEDEN | MAAIBREEDTE | CLIPFREQUENTIE, IN PER MPH (MM PER KM/H) |
---|---|---|---|---|
luchtgekoeld twecilinder-benzinemotor |
3 – asymmetrisch ontwerp |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
|
Vloeistofgekoelde driecilinder-dieselmotor |
3 – asymmetrisch ontwerp |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
|
Vloeistofgekoelde driecilinder-dieselmotor |
3 – asymmetrisch ontwerp |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
|
luchtgekoeld twecilinder-benzinemotor |
3 – asymmetrisch ontwerp |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
|
Vloeistofgekoelde driecilinder-dieselmotor |
3 – asymmetrical design |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
|
Vloeistofgekoelde driecilinder-dieselmotor |
3 – asymmetrical design |
60" (157,5mm) |
7 bladen is 0.069 (1.08) |
* Informatie over motorvermogen en koppel wordt door de motorfabrikant geleverd en mag alleen worden gebruikt voor vergelijkingsdoeleinden. Het daadwerkelijke motorvermogen en koppel zijn lager. Raadpleeg de website van de fabrikant van de motor voor extra informatie.